طرح اصلی تبلت Samsung Galaxy tab3 w5200 ده اینچی ساعت زنانه Ck طلایی بند حصیری طرح اصلی Samsung Galaxy S II اندروید 4 طرح اصلی Samsung Galaxy Note II اندروید 4 – چهار هسته ای عروسک سال اسب نماد سال 93 تعمیرات فلش مموری فلش مموری ( hp v 178 w 16GB) دستمال سوپر هندواش جادویی Super Hndvash چراغ خواب موزیکال shellman شلمن اصل ژل افزایش قد بیتال Betall اصل خردکن نایسر دایسر پلاس اصل nicer dicer plus کتونی لاغری Perfect Steps , پرفکت استپس سفید موشک ابر پیشرفته عربی کنکور (ورژن نهایی) موزیکال ترکی گن اسلیم لیفت اصل تکی Silhouette Supreme Slim n Lift ریش تراش ضدآب میکروفورس Micro Force‎ تقویت کننده صدای تلفن ساعت رومیزی کوارتز زنگ دار(آلارم) دانیه دستگاه الکتریک ریموور بند انداز برقی اصل browns دستگاه وکیوم(مخصوص آقایان) تبلت Hyundai مدلLotus TS2 فروش گیاه حشره خوار ونوس جدیدترین اس ام اس تبریک تولد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 13 ارديبهشت 1392
بازدید : 778
نویسنده : بابک عباسیان

جدیدترین اس ام اس تبریک تولد

جدیدترین اس ام اس تبریک تولد

لحظه تولدتو ، شروع پرواز است برای پرستوها و خاطره ماندنی برای تمام آسمانها.
تولدت مبارک عزیزم
::
::
تولد یعنی دوستت دارم از ته قلب با تمام وجود از ته احساس
::
::
باهفتا آسمون پر از گل یاس و میخک
باصد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک
یه قلب عاشق بایه احساس بی قرار و کوچک
فقط میخوادبهت بگه تولدت مبارک
::
::
امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن . من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزومندم . تولدت مبارک !
::
::
روز تولد تو روز نگاه باران بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان روز تولد تو گویی پر از خیال است یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است
::
::
در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست
تولدت مبارک . . .

::

::

ای قشنگ ترین بـــــهانه زندگی
تـــــــــولدت مبارک
::
::
باز کن پنجرهها را که نسیم
روز میلاد اقاقی ها را
جشن میگیرد
و بهار
روی هر شاخه کنار هر برگ
شمع روشن کرده است
لمس بودنت مبارک
::
::
سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست
آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی
تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . .
.
::
::
روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است، بهانه ی زندگیم تولدت مبارک
::
::
پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.
تولدت مبارک
::
::
امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی
تولدت مبارک . . .
::
::

روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک
::
::
نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست… تولدت مبارک.
::
::
جشن تو جشن تولد تمومه خوبیاس
جشن تو شروع زیباى تمومه شادیاس …
::
::
تقدیم به مبدا تمامی وجودم (…)جان ، سالروز تنفس دوباره مبارک
::
::
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم
::
::
تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد
سالروز تولدت مبارک . . .
::
::
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت. عزیزم تولدت مبارک!
::
::
اس ام اس تبریک تولد
::
::
تاریخ تولد بهانه ایست تا فراموش نکنی آمدنت را.
تولدت مبارک
::
::
تو شب تولدت قلبم رو هدیه میکنم / واسه آرامش تو به دوریت عادت میکنم
عزیزم روز شکفتنت را جشن میگیرم . تولدت مبارک . . .
::
::
(تاریخ تولد…..،) طلوع (ماه تولد…..،) ، (سن) گل سپید را در گلدان عمرت می فشانم به امید روزی که گلدان عمرت صاحب صد شاخه گل شود.
“تولدت هزاران بارمبارک”
::
::
روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط
در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .
عزیزم تولدت مبارک . . .
::
::
روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبارک
::
::
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد
آن را به تو تقدیم میکنم
تولدت مبارک
::
::
تقدیم به تنها بهانه زندگیم
تولدت را با افتخار به داشتنت پیشاپیش تبریک میگویم
::
::

تنها بهانه نفس کشیدنم سالروز تولد آسمانیت تمام رزهای سرخ عشق میخک های صورتی وفا و یاس های سفید مهربانی را تقدیم وجود پر مهرت میکنم تولدت مبارک
::
::
ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت
برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست
پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .
::
::
امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .
تولدت مبارک
::
::
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
::
::
هر روز برات رویایی باشد دردست نه دوردست ،عشقی باشد دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی
تــولدتــــــــ مــــبارک
::
::
در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .
امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،
چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.
تولدت مبارک





:: موضوعات مرتبط: روز تولد , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








از اینکه از وبلاگ خودتان دیدن نمودید ممنونم-امیدوارم با ارايه نظرات و پیشنهادات خود باعث بالا رفتن کیفیت وبلاگ شوید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویی-پزشکی -آناتومی و آدرس f.ghafari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 68
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 274800
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com
width:500; height:200; background-color:#FDECF9; border:#F9C solid 1px; font-size:9pt; font-family:Tahoma,sans-serif; margin:4px; padding:3; text-align:right; overflow:auto;